Mapowanie i doskonalenie procesów

W jaki sposób szybko poprawić codzienne działanie firmy i zarządzanie procesami biznesowymi? Co zrobić, aby szybko osiągnąć rezultat i poprawić wynik finansowy?

Interdyscyplinarny warsztat
Rzeczywiste case study z Twojej firmy
Zarządzanie procesami i zmianą organizacyjną

Szukasz prostych sposobów na lepsze zorganizowanie pracy i systemu zarządzania firmą?

Stan aktualny Twojej firmy:

  1. Korzystałeś już z różnych metod i specjalistów, ale efekty były skromne lub krótkotrwałe.
  2. Czujesz zmęczenie i masz wrażenie, że straciłeś sprawczość w Swojej firmie.
  3. Ciągle rozwiązujesz te same problemy.
  4. Chcesz uporządkować procesy i przekazać odpowiedzialność, aby zapewnić powtarzalność i wystandaryzować pracę.
  5. Zespół jest mało zaangażowany, a niezadowoleni klienci przechodzą do konkurencji.
  6. Nie masz z kim konsultować na bieżąco, najważniejszych spraw firmowych.
  7. Szukasz sposób na operacjonalizację strategii przedsiębiorstwa.
  8. Z trudem wypracowaliście procedury, ale nikt z nich nie korzysta – np. z ISO.
  9. Szukasz sposobów na ograniczenie lub nawet eliminację kosztów.

Warsztat

Mapowanie i doskonalenie procesów

To intensywny dwudniowy warsztat w siedzibie Twojej firmy, którego celem jest szybka identyfikacja kluczowych procesów z elementami analizy efektywności, aby poprawić codzienne działanie oraz wyeliminować marnotrawstwo. Podczas warsztatu Ty i Twój zespół otrzyma praktyczne know-how wraz z narzędziami i konkretnymi wskazówkami dla Twojej firmy.

Nasze metodyczne podejście i zrozumienie procesów biznesowych zapewni Ci, że efekty warsztatu zauważysz już w trakcie jego trwania.
Potrafimy zarządzić złożonością i różnorodnością procesów funkcjonujących w każdym przedsiębiorstwie.

Nasz warsztat to wyjątkowa okazja do zdobycia wiedzy i umiejętności niezbędnych do transformacji Twojej firmy lub obszaru jakim zarządzasz.

Dowiesz się, jak wykorzystać podejście procesowe i narzędzia mapowania procesów do precyzyjnego zrozumienia jak działają bieżące procesy oraz jakie strategie, metody, kierunki czy systemy IT zastosować, aby zwiększyć efektywność działania i poziom zaangażowania ludzi!

Dla kogo jest warsztat?

Warsztat jest przygotowany zarówno dla małych, średnich jak i dużych przedsiębiorstw, które pragną podnieść swoją efektywność operacyjną i zwiększyć konkurencyjność na rynku.

Warsztat jest skierowany do właściciela, prezesa, menedżerów, liderów zespołów, oraz wszystkich pracowników w firmie. Niezależnie od branży, wielkości firmy czy usług lub produktów jakie sprzedajecie. 

Program warsztatu

Założenia programowe, struktura warsztatu jest precyzyjnie dostosowana pod indywidualne potrzeby organizacji, cele biznesowe oraz potrzeby kadry zarządzającej. W zależności od potrzeb (biznesowych lub organizacyjnych), obszaru biznesowego, struktury organizacyjnej powołane zostaną wewnętrzne grupy robocze.

Elementami warsztatu będzie m.in.:

  • identyfikacja i analiza procesów biznesowych
  • analiza interesariuszy procesów oraz struktury organizacyjnej
  • analiza kultury organizacyjnej
  • mapowanie i modelowanie procesów
  • poszukiwanie optimum – potencjału do optymalizacji

Przykładowe i wybrane obszary biznesowe: 

  • Pozyskiwanie klientów i sprzedaż
  • Finanse i księgowość
  • Realizacja i dostarczenie usługi 
  • Automatyzacje i wykorzystanie systemów IT
  • Logistyka – transport magazynowanie, kompletacja, zwroty
  • Obsługa klienta i badanie satysfakcji klienta
  • Planowanie pracy
  • Rekrutacja, onboarding, system premiowania i wynagrodzenia
  • Administracja + archiwizacja (archiwum)
  • Procesy: prospecting, fakturowanie, monitoring płatności, windykacja, obsługa zamówień i zapytań, serwis, zapewnienie jakości, ocena pracownicza, reklamacje, rozliczenia 
  • Zarządzanie całym przedsiębiorstwem – (procesy zarządcze).
  • etc. … 

Program warsztatu zostanie opracowany wspólnie z Państwem.

Efekty i korzyści po warsztatach

Przede wszystkim menadżerowie i uczestnicy warsztatów dostrzegają szybkie efekty w:

  • jasnym przejrzysty podziale obowiązków i przypisaniu odpowiedzialność dla poszczególnych pracowników,
  • poprawie zrozumienia pracy innych – “szczera i konstruktywna komunikacja”,
  • rzeczywistej liście problemów wraz z pomysłami dla doskonalenia,
  • zespołowym (wspólne) zrozumieniu potrzeby wprowadzenia zmian w codziennym sposobie działania (pracy),
  • świeżym spojrzeniu na obsługę klienta i koszty ponoszone w procesach
  • wskazaniu potencjalnych miejsc do ograniczenia kosztów 
  • łatwiejszym wdrożeniu nowych pracowników w pracę – proces onboardingu.

Efekty Operacyjne

Szybka i precyzyjna diagnoza działania danego procesu
Określić rzeczywisty przepływ pracy
Ocenić i poprawić istniejące procesy - Optymalizacja i Doskonalenie Biznesu
Określić i wdrożyć przydatne wskaźniki biznesowe

Efekty Strategiczne

Plan strategiczny + Plan doskonalenia procesów i systemu zarządzania
Udoskonalić istniejące procesy oraz powiązać ją ze strategią organizacji
Poprawić wskaźniki efektywności i wynik finansowy
Nowe kompetencje organizacyjne

Dlaczego warto z nami współpracować?

Pracowaliśmy dla przedsiębiorstw z różnych branż m.in.  FMCG, TSL, finanse i bankowość, produkcja, przemysł ciężkie, IT, budowlanej, usługowej, medycznej, e-commerce oraz sektora administracji publicznej.

Doświadczony zespół

Będziesz miał do dyspozycji co najmniej dwóch konsultantów z zakresu zarządzania strategicznego i operacyjnego

Zaufanie i profesjonalizm

Twoja firma jest inna (unikatowa), może mieć inne problemy organizacyjne typowe dla branży, w jakiej działasz. Najprawdopodobniej nasz konsultant miał do czynienia z Twoimi problemami i czynnikami, które je wywołały.

Sprawdzony partner

Transformacja Twojego biznesu często zaczyna się od Ciebie. Będziesz pracował co najmniej z jednym konsultantem posiadającym ponad 30 lat doświadczenia w strukturach zarządu.

Ograniczone ryzyko

Zaangażowanie IGOES pozwala uniknąć niepotrzebnych kosztów i błędów organizacyjnych oraz zadbać o rentowność.

Gwarancja dla rozwiązań

W niektórych projektach efekty (ROI) zauważysz po czasie. Nie polecimy na marsa, dopóki nie poukładamy procesów biznesowych, które mają realizować cele i plan strategiczny. Zaproponujemy najlepsze i najbardziej skuteczne (optymalne) rozwiązanie możliwe do wdrożenia przy obecnym kształcie Twojej firmy.

Pasja

Profesjonalizm IGOES i pasja do zarządzania doprowadzi Cię z punktu, w którym jest obecnie Twoja firma do sukcesu (celu) lub poprawy wskaźników finansowych.

Średni wskaźnik realizacji celów
+ 0 %

Zorganizujmy warsztat w Twojej firmie!

Każdy projekt zaczynamy od wspólnego zrozumienia potrzeb, oczekiwań i ustalenia efektu końcowego dla Twojego przedsiębiorstwa.

Pozostajemy do dyspozycji. Chętnie porozmawiamy o wyzwaniach biznesowych, problemach organizacyjnych i możliwych rozwiązaniach dla Twojej firmy.

Prowadzący

Łukasz Krupa

Ekspert w zakresie zarządzania procesowego.